Sunday 27 May 2012

Hidup PDRM!!

Assalamualaikum.

Ahad yang indah!!aku ada interview kat UPSI pagi ni..kalau bukan sebab interview aku takkan bangun pukul 5 pagi...awal sangat tu!!!ujung ujung minggu camni sepatutnya bangun pukul 10 pagi la baru best...huhu..jangan dengar cakap aku ni..anak dara kena la bangun awal kan??baru la muka berseri..waaahh wahh wahh!!huhu...
  lepas je solat subuh aku ngan mummy terus bertolak dalam pukul 6.05 a.m....drive punyer drive punyer drive...tiba tiba bila je sampai slim river tayar plak pecah!!bukan lagi pecah tapi dah hancur berkecai!!dah takde rupa tayar dah!!can u imagine???aku pon tak cam yang tu tayar!!hoho...nampak sgt la tipunya kan....
   oleh kerana aku ni memang bertuah sejak kelahiran,tayar keta aya tu pecah btol btol dekat ngan balai polis slim river..aku pon dengan wajah kontrol kiut tahap nora danish pegi la mengadu kat abg abg polis kat situ..mana la tau kalau kalau dorang kesian kat aku yang dilanda musibah ni...
  Yeah!!!lakonan aku berjaya..!!haha..abg abg polis yang baik hati tolong hantarkan aku and mummy sampai UPSI..keta aku tggl kat balai dorang tolong tukarkan tayar...wah wah wah!!touchingnyer~~~tapi time aku mintak tolong tu aku tak berlakon ye..memang desperate time tu that's why aku tanpa segan silu menawarkan diri melangkah masuk ke dalam balai tu untuk mencari heroku...kuikuikui~~
    time sampai kat UPSI tu punye la ramainye makhluk yang bermata memandang...segan+bangga plak rasanya...haha!!alhamdulillah,interview berjalan lancar...10.30 a.m aku dah boleh balik..macam mana aku nak balik??yeah!!mr.polis sekali lagi menawarkan diri untuk hantar kami balik....huhu....gumbiranya~~
   sampai kat balai keta dah ok aku pon dengan wajah tersipu sipu malu yang plastik ucap time kasih kat abg abg polis slim river yang dah mengorbankan masa,tenaga dan minyak keta demi menghantar aku pegi interview...huhu....HIDUP PDRM!!!!korang ada pegi interview naik keta polis???!!!takde kan....haha!!

                                                    bersama membanteras jenayah.


                                                                                                                  itu je,daaaaa....!

No comments:

Post a Comment