Friday 1 February 2013

my journey to university

          mood:tenang+happy

alssalamualaikum......alhamdulillah.........
  akhirnya jawapan yang aku terima sangat menSUKACITAkan..wah wah wah..pandai sungguh aku berbahasa.....aku dapat tawaran ke uitm penang kos pengurusan hotel dan pelancongan.syukur walaupun aku tak pernah berharap dapat kos ni...tapi insyaallah aku akan suka and berjaya dalam bidang ni.
       aku rasa happy dapat kos ni and dapat kampus penang ni coz my bestfriend ever and also my twin tapi tak sama parents juga ada kat sana and dalam bidang yang sama..her name is farrahin and me farahanom.kira twin la kan?hoho...i'm so lucky right?dulu masa sekola selalu berangan yang kita orang akan masuk u yang sama tapi lepas dapat result u tahun lepas rasa kecewa sikit sebab sorang dapat penang and sorang lagi dapat sabah.tapi lepas satu semester,dapat jugak masuk u yang sama.
        member's aku pon ramai yang dapat u kat penang.along and kavita kat USM.yana dekat politeknik and now aku and farah dekat uitm.
                                          kiri tu aku and kanan farah...
                                             muka kitorang pun lebih kurang je kan?huhu


  23 feb ni tarikh pendaftaran.hati ni rasa excited but at the same time rasa sedih nak tinggalkan rumah and berjauhan dengan mummy.selama ni aku tidur dengan mummy,nanti kena tidur sorang and mummy pun tidur sorang.adoyai~feeling feeling macam ni la yang spoil kan aku.semoga segalanya berjalan dengan lancar..insyaallah........................doa doakan lah....
                                         kavita and me.kavita budak yang sangat bijak so dia dapat masuk USM
                          along,kavita and me.Along and kavita budak bijak so diorang dapat USM..ngeh ngeh ngeh.........

4 comments:

  1. yeay!suka suka!!nanti boleh balik kg sama sama kan?hehe

    ReplyDelete
  2. along ckp thniah..t smpai penang ley la jmp..hehe jom la dtg melawat usm..

    ReplyDelete
  3. huhu~insyaallah kalau ada peluang nnt...uitm pun saya tak pernah tgk lg macam mana..

    ReplyDelete