Friday 26 September 2014

Journal Journey :: Penang Official Trip


Gua malas sangat nak menaip der..tapi gua nak update jugak blog gua ni. maka, gua upload gambar je la. 

Selfie 1 : sambil tengok peta.

Muzium Burung Hantu Bukit Bendera

Selfie 2 : sambil jalan ke Taman Burung

jangan tanya gua itu apa. gua pun tak tahu


Ayam tu garang sangat ! Gua rasa nak babab je ayam tu...

Anak sape tah gua rembat je


LoveLock. Gua acah je tu..jangan kata gua khurafat plak


Sama kaler ngan baju gua





Penat gua posing..yg si Fizah tu boleh ambik gambar kepala je..




Pasembor Padang Kota. banyak ni RM5.

ABC RM4

Bergambar ngan si lonjong dari Netherland. Lupa plak nak tanya nama

dah macam terencat plak gua posing ni.....




Tu je...next trip :: Hatyai



Bubye!

No comments:

Post a Comment