Monday 13 February 2012

sahabat selamanya

Assalamualaikum.

   Ho yeah2!!atas permintaan sahabat sejatiku,AINON SHAHIRAH BINTI MOHD ISA(btol ke eja camni??) entri ni dicipta khas untukmu..huhu~
sape sini sayang kat kawan kawan dia??sila angkat tangan tinggi tiggi!!ok,tak nampak pon sesape angkat tangan..hurmm...aku saaaaayaaaaanggg sangat kat kawan kawan aku...hehe..ikhlas ni dari lubuk hati,takde propa ye...popia pon takde..adus,sedapnye popia dh lama tak makan..^^
  Ok,back to the main point(acece speaking london plak!)kawan kawan aku sumenye baik baik n best best!!that's why la aku sayang dorang..(speaking lagi...)
  Rindu rasanya zaman skola dulu,time ktorang dok hostel..mmm...memang banyak kenangan indah yang kami cipta bersama..huhu~jiwang plak!
  Ainon,Yang,Yana,Farahin,Fatin,Tiqah and kavita...andai dapat ku undur masa..hehe..tajuk lagu tu....!eh!tak mau la undur masa....nanti kena ambik SPM lagi sekali...adoyai~~cukup la skali...jangan la pisang berbuah 2 kali....(sastera plak...)
  Rindu sangat time kite lepak lepak kat dorm..tidur sama..mandi sama...OPS!!hehe...mandi lain lain la.....agak agak ada peluang tak kite tidur sama sama lagi????mmmm......ya?tidak?ya ya??tidak?mmm...mungkin ya mungkin juga tidak....
  Kalau kite dah dewasa nanti(sekarang blom dewasa ke??)harap harap kite dapat buat reunion..masa tu agak agaknya kite sume dah ada kerjaya stabil n family yang bahagia...!yeah!maksudnya masa tu kite sume dah kawen!!!bestnyer~~
   Haha!aku ni macam tak sabar nak kawen plak..(^,^)   
Tak pe berangan awal awal...kira macam perancangan masa depan la...haha!!bleh ke kira cam tu??yes!aku kata boleh maka boleh la ia....
   Yang and Yana..ini geng a2y aku...hehe...sayang korang berdua...kite dah bersama since form 2 lagi...lama kan kite dah berkawan...mm..pejam celik pejam celik...dah 7 tahun kite kawan...!wow!!lamanya....kalau beranak time tu dah masuk darjah 1 dah anak tu...huhu~~
    Farahin,twin aku..hehe.....rindu kat dia ni jugak....dulu slalu g n balik skola sama sama....kami kembar yang sangat mesra~~acecece...so sweet kan??!!huhu~~
    Ok,ekceli banyak lagi yang menarik untuk dceritakan...tapi kalau nak cter semua rasanya......mmmm......mungkin d entri yang akan datang!hehe...sila nantikan dengan debaran ye.....^^
   Akhir kata dari aku,semoga persahabatan kita akan kekal dan utuh selamanya...insyaallah..
                           Daa..!

2 comments:

  1. huh anom nme sy xd??? huhu anom lpekan sy !!! sedih !!

    ReplyDelete
  2. ala...sory kavita,tak disengajakan....mana ada lupa kat awak,saya selalu ingat kat awak..huhu~

    ReplyDelete