Wednesday 22 February 2012

syiling baru

   Assalamualaikum

  Ho yeah!!hepi hepi..!!apsal aku hepi sangat ni??mmm..nak tau??aa??tak nak tau??sape yang tak nak tau tu g men jauh jauh..huhu...sape yang nak tau tu mai sini rapat rapat..ngeee~
  Ekceli gni citenye,tadi aku g kedai beli kiub pati ayam..nak masak sup la konon...aku masak sendiri tau!!ngee~^^
  Harga kiub tu rm1.20..aku kasi rm2,so mamat kedai tu kasi baki 80sen...dia kasi duit 20sen baru 4 keping!!!!ngeee~~exited+batak aku dibuatnya..haha!!!suka sesangat..apa yang best sangatnye ntah le..aku pon tak tau...huhu....
  Tapi syiling 20sen baru ni kecik la..macam duit 10sen je....kalau besar cam 20sen dulu gak kan best..hehe...
  Okey la,nak cite tu je...huhu...
macam duit 1sen je...

ngee~~~
              daa..

No comments:

Post a Comment