Monday 29 July 2013

Cameron With Buddy!!

Assalamualaikum and salam 1 Malaysia....!

hari ni dah puasa yang ke-20..lebih kurang 9 hari lagi nak raya...Exitednya!!
  baju raya aku tahun ni ada 6 pasang kau!!Haha!!meriahnya raya aku tahun ni....tah macam mana boleh terlajak beli pulak...ngeh ngeh ngeh...Bukannya apa,saja beli lebih sebab raya 3 and 4 ni kawan aku nak kawen....so beli la lebih nak pakai pergi kenduri~~Mmmmm....boleh diterima tak alasan ni???hekhekhek....

   Haritu balik dari cuti semester aku bawak balik kawan aku..namaya Fazzy..Fazzy ni asal dari Sabah.Dia tinggal kat rumah aku 4 hari sebab flight dia lambat.So,aku bawak la si Fazzy ni jalan jalan..Takkan nak biar je dia dok kat rumah tu tercongok tak buat apa...ataupun paksa dia buat kerja rumah pulak...mmmm....kenapa tak terfikir pun haritu ye??haha!!Aku bawak Fazzy pergi Teluk Intan,tengok menara Condong...walaupun takde apa yang menarik kat situ...hihiii~

  Lepas tu akau bawak Fazzy pergi Cameron Highland!Yeah!!!aku suka lepak kat Cameron!!!Cameron is 1 of my favourite place....Walaupun dah beratus kali ke sana tapi aku tak perbah jemu....sebab dia best!!!haha

   Maklum la,merayap time bulan puasa,so tak dapat la nak makan Strawberry coklat..huhu~~dah la perut kosong,jalan pulak macam....#@$%^&*...!!Faham faham sendiri je la jalan Cameron kalau ikut dari Tapah tu...Biasanya kalau aku yang drive aku tak pening,tapi haritu sebab puasa kot,perut kosong..so aku sendiri drive,aku sendiri yang pening...yang peliknya si Fazzy dengan mummy aku ni tak pening pulak!!haishhh!!buat malu je.........

   Memang best pergi time bulan puasa,nak nak lagi haritu hari rabu,memang lengang je la Cameron tu...kalau tak asyik jem je...nak nak lagi kat Kea Farm and kat area Equatorial tu....Kitorang banyak berposing je...takde beli apa sangat...hehe..nah aku kasi hadiah gambar aku ngan Fazzy...malas nak taip dah........hekhekhek...

kat Lata Iskandar


nak mandi tapi tak bawak baju pulak...







bajet ayu la tueww~~


i kiss the flower!


kat Cactus Point

kaktus ni lagi tinggi daripada aku.......



                                                             okey...itu je...bubye!!

No comments:

Post a Comment