Thursday 13 June 2013

Account make me suffer!

Assalamualaikum.......

i'm feeling down~~~~

Arghhh!!!!!Tolong!!!Account make me suffer!!!!!!
Punya la rajin aku study account,sampai tak tidur malam(tapi siang tidur),dalam kelas aku fokus dengar sir dok mengajar(dengar je tak faham pun).....................................mmm..........

KENAPA????arghh!!stress!!

Tiap tiap kali buat latihan aku boleh buat elok,kalau aku buat ulangkaji sendiri pun aku boleh buat elok..boleh faham apa yang aku belajar..Tapi bila nak jawab quiz atau test........automatik aku jadi blur!

Kenapa??

Bila aku fikir fikir balik mungkin sebab aku banyak dosa dengan Sir Shfri kot..Mmmm...dosa yang macam mana ye?Aku selalu mengumpat dia....Bukan sengaja nak mengumpat...cuma kata kata biasa je...contohnye....

"ish!Sir ni mengaja tah pape la,tak faham langsung aku"
"Sir ni pilih kasih kat student,kalau mengajar asyik tengok kat students belah sana je.."
"Sir ni sombong la,jeling kat aku..."

and....banyak lagi la,tapi takde la mengumpat yang bukan bukan....

Mungkin sebab tu time quiz and test aku jadi bebal sekejap.
So.....sebelum final aku WAJIB la mintak maaf kat Sir.Kalau tak.......kena jumpa dia lagi la sem depan....Arghh!!takmau takmau!Aku ni dah la alergic ngan number.Account lagi la aku bebal!huuuu~~

Semoga aku akan lulus dengan cemerlangnya dalam subject account ni,Insyaallah.

4 comments:

  1. anom.....awak jelez ek en.shfri asyik tgk belah iols...hahahaha(gelak jahat)

    ReplyDelete
  2. haha!!takde la jeles sgt..sentap sikit jew...hihihi(gelak gedik)

    ReplyDelete
  3. jgn dok sentap la....en pandang belah kami sebab ada magnet

    ReplyDelete
  4. ye la..dia dok pandang future wife dia la tu agaknya..sbb tu asyik pandang belah sana je..suka la tueww uolls!

    ReplyDelete