Tuesday 17 September 2013

Penang Trip

Assalamualaikum...

Tajuk entry macam tak boleh bla je..dah dekat setahun dok penang ,boleh pulak buat family trip kat penang..eh!apasal pula tak boleh kan??hokey!sebelum saya melalut lebih panjang,biarlah saya ceritakan point utamanya.hikhikhik

    masa cuti semester lepas,lepas raya haritu...family I bercuti ke Penang.Yeah!!!Aku suka pergi bercuti.Trip kali ni just 3 hari 2 malam.Pergi jumaat malam,petang ahad balik.tak boleh lama-lama sebab isnin dah sekolah.

    hampir separuh belanja trip kali ni disponsor oleh abang zainal merangkap abang sepupu aku.Dia yang nak belanja.Dia jugak yang ajak bercuti.Alang-alang dah kaya apa salahnya belanja sedara mara kan?!haha

    Masa nak pergi tu ada masalah sikit.tak de la masalah sangat.Aku je yang bermasalah.Pukul 8 malam still kat R&R sg perak.Hotel kitorang dekat belah pulau sana,Hotel Vistana.Masalahnya disini ialah nak menyeberang laut tu memalam buta adalah satu masalah yang sangat beasr bagi aku!!!!

    Kitorang pergi 3 buah kereta.Kereta aku,aku la yang drive.Aku ni dah la takut air waktu malam.Lebih-lebih lagi laut!Menyeberang jambatan Pulau Pinang tu waktu malam ibarat bunuh diri bagi aku.Seram sungguh!!!Ketaq lutut ceq!Kering darah!kaki rasa macam dah lumpuh dah....haishh!!gila sungguh...

   Alhamdulillah berjaya melepasi jambatan dengan selamat walaupun drive tutup mata.wakakaka!!teror gilak aku!

    Kitorang pergi bukit Bendera,Batu feringgi and........kemana lagi ek?pusing pusing satu Penang kot...aku pun dah lupa kemana je kitorang pergi.well....saya ni memang mudah lupa kenangan manis..ahakz!!

   Hokey la,malas nak taip...saya post gambar je la ye!!

anak abang zainal merangkap anak sedara aku..ilhan namanya..panggil iyan


aku suruh dia buat peace..tapi tak jadi

baru jadi!

iyan kata ni kapal lanun

excited tengok kapal lanun..haha!!


iyan nak tembak kakak???sampai hatii~~

curi spek kakak ye......

mummy and my sister!

Tokyo?Mascow?Sydney?Jakarta?



haha!mummy tak larat naik tangga!!

take a break!

orang tak ready dia dah snap!


my sister..she's 26!Berkenan?Pm me..haha!

Penang view from bukit bendera



itu je..papai!

No comments:

Post a Comment