Tuesday 1 October 2013

Colours of my life


         Bayangkan jika dunia ni tiada warna.Bosankan??Tak colourfull and tak ceria......Sedar tak yang warna ni sangat memberi impak dalam hidup kita.Normally mestilah impak yang positif.Hidup lebih bahagia dan ceria dengan warna.Sama la macam astro warna!Rancangan kat astro warna semuanya yang buat kita gelak sambil menangis kan??Mmm..bunyi macam gila la pulak..okey whatever...!

         Setelah siap introduction satu perenggan aku,disini biarlah aku terus kepada main point nya ye...Setelah dikaji kaji,terdapat beberapa warna yang sangat sangat rapat dengan aku..sampaikan kalau orang tengok warna ni orang akan teringatkan aku..ye ke??haha!Warna yang di tempat pertama ialah.......................jeng jeng jeng............................................................................!



Merah Jambu!

sila buat tak nampak je pada kotak dan recycle beg yang menjadi background tu.

ini hanya sebahagian barang aku yang warna pink.


       Okey yang seterusnya ialah..............................................................................


Hijau!!!


        Sebenarnya kaler hijau ni tak pernah tersenarai dalam kaler feveret aku pun..Cuma disebabkan katak,hidup aku penuh dengan warna hijau!Ini hanya daripada sebahagian koleksi katak aku.Ada lagi kipas katak,bekas cermin mata katak,eksesori katak dan beberapa katak hidup yang dibela di longkang belakang rumah.Okey,yang last tu aku menipu!

         Yang seterusnya ialah..........................................................................

??????


   Mmmm...macam tak layak masuk senarai je..Aku tak pernah suka kaler oren.Cuma kebetulan ada beberapa barang peribadi aku dalam bekas yang berwarna oren.And.....purse oren tu aku rembat kakak aku punya.Haha!malas nak keluar duit beli baru,baik ambil yang free je.Purse lama aku kaler pink.hihi~

    Ada banyak lagi la kaler lain seperti biru,merah and purple.Ni antara warna yang aku selalu pilih kalau nak beli barang.Selalunya aku beli barang mesti tengok warna barang tersebut.Bukannya harga atau brand.barulah hidup jadi ceria!!hihiii~





1 comment: