Saturday 1 February 2014

Hello February Goodbye March! :: First GA by Izni Sofea

    





Comeback with new GA..haha...kemaruk join GA pulak aku kebelakangan ni...tapi giler bapak spesial hadiah untuk GA ni..Samsung S4!!! Siapa taknak....siapa yang taknak sila angkat kening sekarang..hmmm..semua nak nampaknya.....

Salah satu syarat untuk GA ni macam biasa la, kena buat entry tentang GA ni..tapi honestly aku tak tahu nak cerita pasal apa...sebab tajuk kat banner tu pun aku kurang ngerti kok..kenapa hello february, goodbye march? Bukan goodbye january ke?? It's okay..abaikan..orang lain tak kecoh pon..aku je yang gatal jari nak persoalkannya..(^,^)

Tapi seriously,dah February rupanya ye..huhu...sekejap je masa berlalu..umur aku pun esok dah genap 21 tahun 2 bulan. rasa macam baru je lagi kena prank dengan kawan masa birthday hari tu..hihi~

Bulan march ni aku tamat LI and kehidupan sebagai mahasiswi akan diteruskan seperti biasa..next semester dah sem 3..cepatnya!!rasa macam baru je aku habis MDS bulan lepas!!

Okay.....macam banyak cakap pasal diri sendiri je..huhu...sorry Izni~ Anyway, GA Izni ni memang bapak giler gempak...so.....harap saya dapat lah ye...kalau S4 saya nak kaler pink, kalau jam nak kaler pink jugak...ye la...nama blog pun akuberjiwapink kan.....hihi~ kalau beg pula....mmm...idol kpop ke??kalau macam tu saya pilih Big Bang sebab saya VIP! hihi...tu je bye!

No comments:

Post a Comment