Friday 31 January 2014

First Anniversary Giveaway :: by Alan





Yuhuu~my second time join giveaway. Lately ramai bloggers yang buat giveaway. Good good..teruskan....saya pun memang suka join contest ni..hihi~

Based on the title entry ni, aku takde idea yang tulis apa sebenarnya..sebab aku tak pernah buat GA. So kita proceed pada ucapan untuk Alan lah ye...

First time aku buka blog Alan ni yang paling menarik hati aku ialah header dia. Big Bang dowh!! I'm VIP too..hihi~

     Okey menyimpang sikit dari ucapan nampaknya...to Alan, bagi aku, Alan ni seorang blogger yang berjaya ..so aku bagi 4 bintang! (wah ayat aku!macam Dato' Yusof haslam dalam MLM) hihi~
Hihi...okay ni serius..bukan senang dalam masa setahun nak dapatkan followers ramai cenggitu..so syabas mr sahab! Teruskan berblogging dan menyampaikan idea, pandangan, kritikan, penceritaan dan anjurkan GA lagi. Kami bloggers yang lain pasti akan sokong Alan. (^,^)

3 comments:

  1. Salam..Abak follow sni kalau blum follow.. smoga bjaya...

    http://lorong-cinta.blogspot.com/2014/02/first-anniversary-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Singgah sini :)

    http://pelangiraudhah.blogspot.com/2014/01/first-annivesary-giveaway.html

    ReplyDelete