Thursday 2 January 2014

~S.H.I.R.O~

Pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru..Rasanya baru beberapa bulan lepas aku sambut tahun baru 2013 kat i-City...Tup-tup dah masuk 2014 and for this new year, cara aku celebrate lain sikit. Aku pergi Sembang Ambang bersama Ustaz Azhar Idrus dekat Butterworth. Actually, every year aku tak sambut pun new year. Cuma kebetulan tahun lepas my family pergi i-City sempena Karnival Sayang Selangor.
    Tahun ni aku pergi dengar ceramah UAI dengan classmates. Bunyi macam nak mendekati majlis ilmu dan menjauhi perkara lagha. Tapi hakikatnya aku pergi sana dengan harapan menggunung tinggi untuk berjumpa dengan SHIRO sebab dalam banner kata ada Shiro as artis jemputan. Selain tu ada Syamsul Yusof, Pierre Andre, Saujana, Imam Muda Asyraf and of course la UAI.
    Tapi kecewa...Shiro takde sebab diorang jadi pengacara untuk rancangan kat RTM. Sedih....tapi tak menyesal pergi sebab UAI memang best! Cuma..jujur la cakap, sedih and kecewa tu tetap ada sebab aku memang excited giler pergi semata-mata nak tengok Shiro! mmm...tapi takpe..kalau ada rezeki mungkin lain kali kat tempat lain pula.
    Sempena 2014 ni aku buat akaun Twitter semata-mata sebab nak follow Shiro especially Shahrol! Oh yeah! Biarlah aku berterus terang disini..Sebenarnya..............aku.................dah.....................jatuh......................tettttt......pada Shahrol!hahaha....minat giler dowh! Mamat muka kena makan anai-anai tu jugak yang aku minat...pelik jugak..tapi betul la kata orang, cinta tak kenal siapa..tapi aku kenal dia! hehe..punchline Sepahtu ^^
    Sejak bila minat aku minat dia? Mmm...entah..tapi yang pasti bukan sejak Raja Lawak sebab aku tak follow Raja lawak. Aku start follow masa Maharaja Lawak Mega 2013. Lepas tu baru aku cari and download semua video diorang since Raja Lawak dulu. Rasanya aku suka Shiro sejak filem Ustaz mu tunggu aku datang. First, aku suka jalan cerita tu. Second, aku suka watak diorang yang lost, innocent and setiakawan tu. Sangat sweet! Credit plus thumbs up la untuk Pierre Andre and semua team UMTAD.


my birthday gift! I name it SHIRO! ^^


bosan-bosan saya mewarna.........yeay!!





okay tu je bubye!

No comments:

Post a Comment